nieuws over motorcross

Triga Intake Systems


JTX Racing is u inbouw station voor het Triga Intake System. Wij monteren deze in het gasklephuis en stellen hem af volgens de juiste waarde. Prijs per set € 275,- het inbouwen kost € 30,-

Nu voor een actie prijs compleet incl inbouwen € 299,-
"Meer STROMING + Meer LUCHT = Meer KRACHT."

Hoe werkt het?
Deze kit bestaat uit 2 delen die de stroom en de luchtinlaat van de OEM-gasklephuis verbeteren:

Triga-TBI ™
De Triga gasklephuis tube verbetert de volumetrische efficiŽntie van de verbrandingsmotor van uw motorfiets door de toegepaste PWT (drukgolf Tuning). De op en neergaande drukgolf in het inlaatsysteem is afgestemd op maximale vermogen bij het openen van de inlaatklep.

Triga-TBV ™
De ontworpen Triga vlinderklep en de as zijn CNC precisie vervaardigd uit uitzonderlijk staal dat zorgt voor minder materiaal gebruik en de optimale vorm. Dit zal een einde maken aan hoog toeren vermogen verlies door het verlagen van strooming beperking.

Het bewijs dat het werkt: Dyno.

We hebben verschillende merken motorfietsen getest op verschillende dyno's. Een daarvan is de Kawasaki KX250F 2012. We hebben eerst een standaard motorfiets op de dyno getest. Daarna duurde het 20 minuten om de Triga iBoost kit te installeren en liep de gewijzigde fiets op de dyno.
Het resultaat is geweldig. Aanzienlijke stijging van koppel en vermogen over de gehele band. (Zie de afbeelding voor een dyno grafiek).


Wat zijn de voordelen van de iBOOST?

Het gasklephuis invoegen verbetert de volumetrische efficiŽntie van de motor .
De vlinderklep en de as zal een einde maken high-end stroom verlies door het verlagen van strooming beperking.
De iBOOST kan worden geÔnstalleerd en gede-installeerd in zonder beschadiging van de OEM-gasklephuis.
De iBOOST kan aanzienlijke PK's laten toenemen in de lage, midden en top bereik.
De iBOOST zorgt voor significant betere gasrespons.
Na installatie van de iBOOST hoeft u niet geen extra onderhoud toe te passen.
De iBOOST kan worden geÔnstalleerd op een standaard motorfiets zonder eventuele wijzigingen in mapping of andere tuning.


Welke modellen kunt de iBOOST toepassen ?

Kawasaki KXF 250 2011/2012
Kawasaki KXF 450 2009-2012
Honda CRF 250 2012
Honda CRF 450 2011/2012
Suzuki RMZ 250 2009-2012
Suzuki RMZ 450 2008-2012
Yamaha YZF 450 2010-2012
KTM SXF 250 2011/2012
KTM SXF 350 2011/2012
KTM EXC 450 2012


Wat kost de iBOOST ?

Prijs € 275,-
Installatie kosten € 30,-

Nu compleet incl montage € 290,-
DSC07435.JPGDSC07434.JPG

overzicht


menu